Skip to main content

Znak sprawy: D.71-1/16 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego http://sapo.bip.gov.pl/publiccontracts/view/4269   SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Nazwa i adres Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wielkopolskich 23 64-510 Wronki, tel.067 254 02 18 sapo.bip.gov.pl e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa   SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II. 1) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki w roku szkolnym 2016/2017.   II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi   II. 1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie dotyczy   II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości i lub zakresu zamówienia; Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej na terenie Miasta i Gminy Wronki w roku szkolnym 2016/2017. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 1 września 2016 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. w dni nauki szkolnej (191 dni nauki szkolnej). Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).   II.1.5) Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli:         polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe,         zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,         wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 5 % wartości zamówienia podstawowego,         zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)          Słownik główny CPV Główny przedmiot        60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego   II.1.7) Dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta częściowa może być złożona na jedną lub na większą ilość tras wyszczególnionych w Części II SIWZ, tj. w Opisie Przedmiotu Zamówienia.   II.1.8) Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych   II.2) Czas trwania zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia 1 września 2016 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. w dni nauki szkolnej (191 dni nauki szkolnej).   SEKCJA III: INFORMACJAE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM   III.1) WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.   III.2) ZALICZKI Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia   III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wymagane jest posiadanie aktualnych na dzień złożenia oferty uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób, tj. na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze. zm.) uzyskali licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.   III.3.2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.   III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wymagane jest aby każdy wykonawca dysponował ilością pojazdów odpowiadającą ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę).   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykazanie dysponowaniem odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonywania zamówienia odpowiadającej ilości tras, o które się ubiega (składa ofertę), co najmniej 1 opiekuna i 1 kierowcę na każdą trasę. Kierowca musi posiadać prawo jazdy kat. D - w przypadku składania ofert na części od I do VI zamówienia, oraz prawo jazdy kat. B - w przypadku części VII zamówienia Opiekun zaświadczenie o odbytym szkoleniu organizowanym przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego dla osób ubiegających się o uprawnienie do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 6 oraz ust. 4 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) w związku z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. (Dz. U. 2010 nr 123 poz. 840 ze zm.) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności   III.3.5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.   III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:     Aktualną na dzień złożenia oferty licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydaną na podstawie ustawy z 6.09.2001 r. o transporcie drogowym.     Wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 IDW. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Dziale XII ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – załącznik nr 8 IDW. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW).     Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie dotyczące powiązań kapitałowych (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW).       III .5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy   III.6 INNE DOKUMENTY Wykonawca ponadto przedkłada:     Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).     Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Oświadczenie o dostosowaniu barwy pojazdu do obowiązujących przepisów – załącznik nr 7 IDW.   SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony   IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich zaznaczenie   Kryteria   1. CENA   2. WIEK POJAZDU        Zaznaczenie   95 %   5 %   IV.3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:     przedmiot umowy – jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, oraz gdy nastąpi zmiana organizacji ruchu na wytyczonych trasach dowozów i odwozów szkolnych, jak również zakup nowego środka transportu niezbędnego do wykonania zamówienia     zmiana danych teleadresowych, zmiana konta bankowego, zmiana nazwy firmy oraz osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody,     wynagrodzenie – w następstwie zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w tym przypadku.   IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV. 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sapo.bip.gov.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki   IV. 4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy,   IV.4.4) Termin składania ofert   Data: 17.06.2016r. Godzina: 10:00   Miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki – II Piętro pokój nr 2   IV. 4.5) Termin związania ofertą     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.     Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.   IV.4.6) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.   IV. 4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie     Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 02.06.2016r.

  • Kliknięć: 46