Skip to main content

Wronki, dnia 03.12.2014 r.

Znak sprawy: DO.71-8/14

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla SAPO we Wronkach

 

2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy asortyment zamówienia oraz ilości materiałów eksploatacyjnych zawarty został w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 Ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający wymaga dostarczenia w ramach zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Przez użycie słowa "oryginalne" zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, do wytworzenia, których zastosowano wcześniej nieużywane części i komponenty.

    Zamawiający dopuszcza również dostawę nieregenerowanych zamienników dla produktów ściśle wyszczególnionych w Załączniku nr 2. Przez użycie słowa "nieregenerowany zamiennik" zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony o parametrach nie gorszych niż oryginalny produkt w zakresie pojemności, wydajności i jakości.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia oraz dokonywania zmian ilości zamówienia wyszczególnionych w formularzu cenowym. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen za dostarczony towar w okresie obowiązywania umowy, tj. od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówień uzupełniających.

    Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru własnym transportem i na własny koszt oraz rozładowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba SAPO – ul. Powstańców Wlkp. 23) w godzinach urzędowania, tj. od 08:00 do 15:00.

    W celu zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiający kontaktować się będzie z wyznaczoną przez Wykonawcę osobą telefonicznie. Termin realizacji wynosi do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.

 

3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena ogółem w zł brutto.

    Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazuje: cenę za wykonanie zamówienia OGÓŁEM w zł netto, wysokość podatku VAT w %, wartość podatku VAT OGÓŁEM w złotych, cenę za wykonanie zamówienia OGÓŁEM w zł brutto, które to ceny muszą wynikać z załączonego do oferty formularza cenowego,

    Cenę ofertową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena wykonania zamówienia ogółem w zł brutto.

    Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku VAT w oparciu o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z poźn. zm.) oraz o ustawę z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011 r. Nr 108, poz. 626 ze zm.). Powyższa stawka VAT-u nie dotyczy Wykonawców, którzy na podstawie innych przepisów podatkowych nie są płatnikami podatku VAT lub upoważnieni są do stosowania innej stawki VAT-u. Wykonawcy dokonując kalkulacji cenowej w ofercie zobowiązani są przed terminem składania ofert do wnoszenia uwag lub zastrzeżeń związanych ze sposobem naliczenia VAT-u podanego w ogłoszeniu o zamówieniu.

    Cena ofertowa brutto powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

    Wszystkie wartości podane w formularzu oferty powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2013 r. poz. 385) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. Nr 84, poz. 386 z poźn. zm.).

    Zamawiający przewiduje tylko jedną cenę za oferowany przedmiot zamówienia i nie dopuszcza składania cen wariantowych.

    Cena oferty nie ulega zmianie przez okres związania ofertą i nie podlega negocjacji.

    Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

    Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

Termin, miejsce i godzina składania ofert:

    Ofertę należy złożyć do dnia 18 grudnia 2014 r. do  godz. 10:00

    Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej w sekretariacie Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki (biuro nr 2).

    Opakowanie oferty.

        Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.

        Opakowanie oferty winno zostać oznaczone nazwą (firmą), siedzibą i adresem Wykonawcy oraz opisane następująco

 

…………………………………………..……

/nazwa (firma), adres Wykonawcy/

Adresat:

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23,

64-510 Wronki

OFERTA

złożona dla postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest:

Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do SAPO

Znak sprawy: DO.71-8/14

Nie otwierać przed dniem 18 grudnia 2014 r. godzina 10:00

        Jeżeli oferta zostanie złożona w inny sposób niż wyżej opisany, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe otwarcie oferty.

5. Termin, miejsce i godzina otwarcia ofert: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ul. Powstańców Wlkp. 23, 64-510 Wronki, dnia 18.12.2014r. pokój nr 2 godz. 10:15

 

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny: nie dotyczy

 

7. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.

    Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,

    Formularz cenowy sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,

    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną,

    Pełnomocnictwo – w przypadku,  gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

 

8. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

9. Termin wykonywania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r.

 

10. Okres gwarancji/rękojmi: 12 m-cy.

 

11. Warunki płatności: Zapłata za dostarczony w sposób zgodny z zamówieniem towar, następować będzie każdorazowo po jego dostarczeniu na podstawie faktur i WZ (wydania zewnętrznego), w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej z tego tytułu faktury VAT.

 

12. Szczegółowych informacji na temat zamówienia udziela w godzinach urzędowania SAPO, pracownik Mariola Zastróżna-Prostak tel. nr 67 2540 218, biuro nr 2, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

13. Informacje dodatkowe:

    Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
    W przypadku sporządzania przez Wykonawcę własnego formularza ofertowego należy zachować treść wzoru formularza ofertowego Zamawiającego.

    Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

    Oferta winna być podpisana przez wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

    Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.

    Jeżeli oferta zostanie złożona/dostarczona w inny sposób niż wskazany w ust. 4 niniejszego ogłoszenia, nie będzie ona brana pod uwagę przy ocenie ofert.

    W przypadku wystąpienia w złożonej ofercie błędów lub braków, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich sprostowania, bądź uzupełnienia w jednej z następujących form: drogą elektroniczną lub faksem.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania wyjaśnień złożonych ofert.

    Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną oferty, w których zaoferowane są identyczne kwoty za realizację zamówienia, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W opisanej sytuacji cena zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonej wcześniej ofercie.

    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    Wszelkie wnioski, zawiadomienia, zapytania, informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, za pomocą faksu na nr tel. (67) 2540218 lub elektronicznie poprzez
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

14. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 000 euro. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostanie na stronie internetowej bip.wronki.pl

 

15. Załączniki:

    formularz ofertowy

    formularz cenowy

    projekt umowy

 .

Dyrektor

Lucyna Kędzioł

  • Kliknięć: 39